21 frågor, 21 svar

1. jag har insett att min sista kyss... inte var i Sverige. 
2. jag lyssnar på... radion.
3. jag pratar... aldrig när jag är själv. 
4. Jag älskar/tycker om... min familj.
5. Min bästa vän... är inte bara en person. 
6. Min första riktiga kyss... kommer jag inte ihåg.
7. Jag avskyr när folk frågar... om jag är sur. 
8. Kärlek är... nyttigt.
9. Äktenskap är... dyrt.
10.Någonstans, tänker någon... att de måste köpa mera senap.
11. Jag kommer alltid att... vara tjej.
12. Jag är hemligt förälskad i... cocacola.
13. Sist jag grät var... i fredags när jag mådde jättedåligt.
14. Min mobiltelefon är... har en väldigt bra kamera.
15. När jag vaknar på morgonen... kollar jag alltid vad klockan är.
16. Innan jag går och lägger mig... brukar jag smörja på lypsyl.
17. Just nu tänker jag på... vad jag tänker på. 
18. Bebisar är... söta, småa och likadana. 
19. idag ska jag... jobba.
20. Ikväll ska jag... kolla criminal minds.
21. Imorgon kommer jag... vara ledig.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort