Onsdag 19:37

Ännu en arbetsdag har gått, en dag till och sen är jag ledig fredag innan jag jobbar hela helgen. Ser ju bra ut på tidrapporten iallafall. Men är sjukt länge tills lönen kommer, typ en månad. :( Men när den kommer ska jag köpa kläder och smycken och kanske en dator och en extern hårddisk och massa annat. Kommer bli pank samma dag som den kommer.
-
Nuu har jag absolut ingenting att göra. Tänkte duscha men det finns inget varmvatten, tänkte gå ut med hundarna men då gjorde pappa det. Har faktiskt kommit på en tatuering jag kanske ska göra, har länge velat ha en blomma av något slag. Så vad passar inte bättre om en Linnea-blomma?? :D
Nää nu ska jag väl fortsätta byta kanal i hopp om att hitta något bra program och så ska jag väl kolla alla dessa internetsidor. Puuuuuuuss.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort