17:37

Har just ätit en himlans god middag, torsk är faktiskt riktigt gott. Speciellt i ugn med hackade tomater, ost och någon slags sås. Ska smälta maten innan jag beger mig till toaletten där jag nog kommer spendera några timmar. Ska köra med gräsklipparen på benen, lägga ansiktmask och ta en efterlängtad dusch. Sen måste jag packa för imorgon åker vi med tåget till Luleå där det är kurs, kommer hem på fredag kväll. Lördag är det utgång! Därför måste jag pussa sönder hundarna ikväll för jag träffar inte dom förrän på söndag.
Det är fina halsbandet fick jag av Josefine igår som en tidig 19-års present
och jag kan inget annat än älska den! Namnsmycken är bland det bästa som finns.

Det står "Linnea" och "920521".

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort