Kontot ekar tomt men garderoben blir glad

Om nio veckor är vi där, kanske ligger vid poolen eller på stranden eller är på väg ut för att äta på resturang eller så kanske vi tar en siesta eller så tar vi någon god drink eller kanske vi sitter ute på balkongen och spelar kort? Vem vet men en sak är då säkert, jag längtar!

Innan vi sitter i planet på arlanda så ska vi tillbringa några dagar i Stockholm med klassen där vi ska på studiebesök och bara ha det trevligt. Jag kommer vara hemifrån i nästan två veckor, kommer bli grymt jobbigt att vara ifrån Akke så länge. Är nog det längsta vi inte träffats på. Men det är bara att bita ihop och hålla tillbaka tårarna, vilket kommer vara omöjligt, när jag pussar och kramar honom hejdå på tisdagen den 24 maj.

Men innan vi tänker på maj så ska kommande tre veckor tas igenom, för som sagt så ska skolan vara helt klar då. Det är inte många arbeten, läxor och prov kvar men det som är kvar är inga småsaker.

* 29 mars - prov om cirkulationsorganen och hjärt&kärlsjukdomar
* 30 mars - samhällsuppgift inlämnas (snart klar)
* 13 april - kursprov på barnsjukvård
* 14 april - svenska nationella, skriftliga delen
+ även svenska nationella muntliga delen ska in här någonstans men vet inte vilket datum det är.

Nu tänkte jag kolla alla sidor som finns på internet innan jag pluggar lite till provet jag har på tisdag, har läst massor men ingenting vill riktigt fastna i min hjärna.

Jenny ligger här brevid mig och sova så drog en nys nyss och då slänger hon ut armen, tittar på mig, och typ skrattar. Så frågar jag henne "vad är det?" så svarar hon "men ni!" och typ himlar med ögonen. Hahah!  

Kommentarer
ballen

Längtar som fan :D vi kommer mysa på som bara den!

2011-03-28 @ 16:24:29

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort