Lördag 15:21

Idag har det varit en fantastisk dag men än är den inte slut. Började med att jag slog i gång datorn och gjorde fika. Sen diskade jag för det var så himla mycket disk och jag klarar inte av det, haha. Hundarna hårar hur mycket som helst så jag hoppade i kläderna och tog ut dom en och en för att borsta dom. Sen fick dom vara i buren medans jag hackade is och skottade bort snö där. När jag var klar där gick jag och mamma ut på en promenad med hundarna, var så härligt att gå efter skoterspåret.
Idag när jag satt ute i solen med hundarna kom jag på att tänka hur skönt det är att leva i nuet och inte hålla på att tänka på framtiden hela tiden. Jag har det ganska tufft nu innan påsklovet som bara är fyra veckor bort, för när vi är där så ska gymnasiet vara avklarat för mig. Och hade jag suttit och tänkt på det där jag satt i solen så hade jag inte kunnat njuta såsom jag gjorde.
Nu ska jag äta något litet och sen hoppa in i duschen. Till middag blir det fläskfilé och sen hade jag tänkt äta något gott och kolla tv. Körslaget börjar ikväll!

Kommentarer
Jenny

men du for på krogen :( men det är ju iaf ditt bästa ;)

2011-03-19 @ 19:51:46

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort