Sicken söt hund!

Idag har det varit skola och marknad, köpte som vanligt bara chips och remmar. Jag tycker att marknaden börjar bli väldigt tråkig, det känns inte direkt som att man missar något om man inte går dit. Nu är jag i byn, ligger i sängen med datorn på magen och vet inte vad jag ska hitta på. Ta ett glas cola eller gå ut med hundarna, men jag är så jävla lat. Usch stackars hundar, dålig matte man är. Imorgon ska tydligen Skaburbian collective spela på olles och jag hade bara gärna velat vara där.

Kommentarer
LISA

SVAR: Tack för ditt deltagande! :D

2011-03-18 @ 19:44:14
Hemsida/blogg: http://blogofmine.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort