Måndag 17:27

Idag vaknade jag kvart i ett!!! Herregu. Nåja, därför dagen gått så fort också. Igårkväll skulle jag ju se BigBrother men var ute på hundjakt istället, i ungefär en timme körde jag runt med bilen och sprang runt i skogen och ropade efter hundarna. Pappa hittade Meija först och när jag knallade efter en grusväg hör jag något prassla i skogen och då ser jag en Akke komma springandes i full karriär, glad som en lärka. Tillbaka kommer dom ju alltid, man vet bara inte hur länge dom bestämt sig för att vara borta.
-
Nu ska jag äta middag och njuta av min ledighet. Denna vecka ser ut såhär:
Måndag: Ledig
Tisdag: Ledig
Onsdag: Ledig
Torsdag: Praktik 14:00 - 21:45
Fredag: Praktik 14:00 - 21:45
Lördag: Praktik 14:00 - 21:45
Söndag: Praktik 07:00 - 15:30

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort