Tisdag 14:39

I skrivandes stund så är det precis 4 timmar kvar tills tåget går. Halv fem hoppar jag på bussen till stan och jag har redan sagt hejdå åt hundarna för jag klarar inte av att gå dit just innan jag åker. Var jobbigare än jag trodde det här, kommer ju hem om 12 dagar om vi nu kommer iväg till Turkiet. Men jag har som mest varit borta från Akke typ fyra dagar och nu ska jag vara borta ännu längre. Måste krama om Jenny också när hon kommer hem. Meen det är bara att bita ihop, försöka iallafall.
-
Har precis duschat, smort in mig, klätt på mig och målat naglarna så nu är det väl bara kvar att dubbelchecka väskan så att allt är med och sedan stänga igen den, ska slänga i mig mat innan jag åker också. När jag kommer till stan så ska jag och Isabelle fara och handla lite ätbart till tåget. Jag HOPPAS att jag får sova längst ner på tåget för inatt har jag varit uppe och sprungit och sover jag högst upp kan man ju hamna på sjukhus.
-
Nä nu ska jag göra lite nytta, vet ej när ett nytt blogginlägg kommer. Så fort jag har chans till en dator kanske. Annars hörs vi om 12 dagar.



Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort