Torsdag 22:48

Sådääärja, då har jag haft klart min praktik på förlossningen/BB/gyn. Hade jag haft en lön där hade jag nog kunnat stanna kvar för man jobbar ju helst inte utan att få betalt. Åkte också hem till mitt älskade hem idag efter att ha sovit en natt i stan.
-
Imorgon ska jag städa här hemma och pyssla om hundarna, hade ju velat ha sol så jag kan duscha av hundarna men det är ju en lite knepigare beställning. Lördag fyller jag år och Jenny ska ha kalas. Lite packning kanske också ska hinnas med denna helg.
-
Idag var Jenny på kalas hos en kompis i dokkas så jag plockade upp henne när jag kom från stan. På vägen hem står det två älgar i diket och diskuterar och när vi ska passera dom bestämmer den ena sig för att springa upp på vägen. Tur nog vänder h*n sig just vid vägkanten ungefär och springer in i skogen istället, hade den inte gjort det hade torsdagen den 19e maj varit den dag som jag för första gången kört på en älg.
-
Nu ska jag sova, gonatt!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort