Lördag 13:14

Igår var jag på 40-årsfest här i byn där det bjöds på mat och dryck. Kom hem därifrån vid 12 och gick och la mig ungefär direkt. Vaknade tidigt imorse, tog mitt täcke och la mig i soffan och somnade dit. Vaknade ungefär 12 och har nyss ätit lunch. Ska hoppa i kläderna och ta mig ut i mysvädret en sväng med min vän. Sen ska jag bara ta det lugnt! Äta lite chirre och kolla prison break. På måndag kommer mina sims-spel och på tisdag kommer nog "husdjurs"-spelet. Gissa om min vecka kommer vara fullspäckad! Låter som värsta nörden men någonting måste jag ju underhålla mig med. Bara för att jag längtat så mycket så kommer säkert spelen att tjorva eller datorn krascha.

Kommentarer
Jessica

sv; hade varit på Kvantum och då var det anikstmålning, så då målade jag en blomma, och den hade åkt bort lite grann ;)

2011-11-05 @ 16:21:20
Hemsida/blogg: http://jezzicajohanzzon.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort