Onsdag 12:58

Idag har jag jobbat och nu ligger jag hemma i soffan. Ska ta en lite tupplur innan jag och Jenny går ut med hundarna och sen kommer posten förhoppningsvis med paket till mig från cdon och nelly. I sådana fall lär jag fastna framför prison break resten av kvällen ;)
-
Planerar faktiskt att göra en ny beställning från cdon.com och då med en massa TheSims3-spel. Har alltid varit ett stort fan av SIMS men det var när jag såg att man kan ha hästar i The sims 3 husdjur som jag verkligen ville ha den. Hur kul liksom! Jag väntar bara på att den ska komma i lager igen sen klickar jag nog hem några spel.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort