Fredag 11:35

Skriver. Raderar. Skriver. Raderar. Visst kommer det att kännas bättre till slut men just nu känns allt skitjobbigt. om en månad kanske det börjar bli bra igen. Men det är då ingen tvekan om att jag älskar Turkiet, jag trivs verkligen där. Värmen, människorna, partylivet. I really really miss it, and I hope it miss me to. Typ åtta månader, sedan kan vi åka dit igen. Helt stört vad länge. Det jag oroar mig för är att man ska glömmas bort, ingen vill bli glömd. Regret the things you didn't do, not the things you did.













Kommentarer
alexandra

love u <3

2011-09-09 @ 19:29:05
Linnea

kul ni verkar haft, är ganska så avundsjuk!!



Joo typ nästa år någongån,troligen i januari el februari till thailand och senare mot maj-juni till aya napa, eller ja om jag har råd! :)

2011-09-09 @ 19:36:07
Hemsida/blogg: http://saraliiinnea.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort