Lördag 13:24

Hela veckan har jag jobbat och jag jobbar helgen, men det känns bra. Hoppas jag får mycket jobb i oktober också och resten av året! Även fast man blir sjukt less ibland. Igår hade vi middagsbjudning för släkten, min farbror från Dalarna har varit uppe den här veckan men imorse åkte han hem igen. Det blev räktoast till förrätt, sparrisälggryta och potatismos till varmrätt och ostglass till efterrätt.
-
Idag var det tänkt att jag skulle åka och spela bilbingo på min långrast men då åkte jag på att jobba ensam så mina planer sprack. Nåja, kanske var det ett tecken på att jag ändå inte skulle ha vunnit någonting. Hade jag vunnit storvinsten hade jag lätt hoppat på första bästa flyg till Alanya. När jag klev upp imorse var det typ 2 grader och rutorna på bilen var tvungen att skrapas. Mm, något less och snön har inte ens kommit ännu.
-
Strax ska jag knalla tillbaka till jobbet. 7,5 timme kvar och sen slutar jag!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort