En apa som liknar dig

Har fastnat totalt i låtarna som Darin sjunger i "så mycket bättre", dom är så bra!
 
Idag är det onsdag och i övermorgon är det fredag, lääängtar. Hoppar på tåget till Luleå då med Jossan, vi ska bo på hotell från fredag till söndag. Kommer aldrig ihåg vad hotellet heter men den ligger iallafall mittemot tågstationen. Helgen kommer väl bestå av shopping, fest, mat och hotellfrulle. Blir nog kul hoppas jag. Ska bli väldigt skönt att komma bort, även fast det bara är till Luleå.
 
Ställer mig i kö på lägenheter varje måndag, men det händer aldrig någonting. Känns lite drygt och som att jag aldrig kommer få någon. Men jag antar att jag får en när det är dags, det är lika bra att tänka så iallafall.
 
Har börjat inhandla lite julklappar vilket är riktigt roligt! Det är nästan roligare att ge bort julklappar än att få. Det svider i plånkan men så är det ju bara jul en gång om året. Mysigaste tiden på året! Fast fort är julen förbi.. Måste sätta igång med julbaket snart, kolla julfilmer och lyssna på jullåtar. Så ännu mer julstämning infinner sig!
 

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort