Tillbaka på jobbet igen

Mina fem lediga dagar försvann i en rasande fart, trist!! Och så himla jobbigt. Sitter på jobbet nu och gnuggar mig i ögonen, är så trött. Som tur är har jag bara idag och en halv dag imorgon att jobba och sedan är jag ledig iallafall fyra dagar. Men snart är dom dagarna också förbi. Jag behöver förändring, hoppas verkligen 2013 bjuder på massa bra och roliga saker. Imorgon åker jag till Luleå för att kolla hockey, Luleå - Modo. Det ska bli kul då vi är ett litet gäng som ska dit. Efteråt ska vi sova över en natt på scandic. På lördag tänkte vi bara göra storheden innan vi åker hem. Ska kolla om jag hittar en tv till ett bra pris. Hittar jag en kommer den att stå i lillasysters rum typ tills jag får lägenhet. Fast det känns verkligen långt bort. Nyår kommer att spenderas i byn, faktiskt väldigt skönt för där får man alltid en god trerättersmiddag så det ser jag verkligen fram emot.
 
Å julen då. Vi var hemms hos oss med stora tjocka släkten från pappas sida, 19st klämdes in i kök och vardagsrum. Älskar när alla samlas, sådär som det var när man var liten och som det ska vara utan massa pojk&flickvänner. Jag hade vart snäll i år så tomten kom med några fina klappar till mig. Trådlöst mus&tangentbord, tumskinnhandskar, rosevin, muggar, skor, sockar, mössa med hörlurar, gele till ögonbrynen, ljus, skal m.m
 
På juldagen åktet jag och min kusin till stan för att festa. Förfest lite här och där och sedan åkte vi upp till björnis, hade förköp men fick ändå köa typ en halvtimme. Fruktansvärt dåligt tycker jag! Å någon drink gick det inte heller att köpa, en bar med typ fyra bartenders funkar inte riktigt när det är så himla mycket folk. Nåja hade ändå en trevligt kväll som tur var. Lite halvrisig var jag igår så när jag kommit till byn efter 12 har jag bara ätit och sovit i soffan. Åt middag hos faster och där slumrade jag också i soffan. Nåja skönt var det :) Kollade film innan jag somnade för kvällen så klockan hann bli ganska mycket.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort