Du och jag under täcket, baby

Helgen är slut och jag är slut, är så himla trött! Jag har faktiskt haft en riktigt trevlig helg, bästa på länge. :) Alla andra helger har man ju i princip bara suttit hemma och rullat tummarna. Fredagen började med att jag hämtade Jossan hit till mig, hon gick och la sig och jag gick och jobbade några timmar. Sen när jag kom hem korkade vi upp lite, åt middag och sen skjutsade bror min mig och henne till en stuga 25 minuter bort från byn. Så där har vi hängt hela kvällen och natten med trevliga människor och stenhårda sängar.
*
Åkte hem lördagmorgon och då gick vi och la oss en stund innan jag återigen knallade till jobbet. När jag slutade så hoppade vi i bilen och åkte till stan. Väl där har vi ätit middag på "olles" och sen kikat tv med godis hos Alexandra. Avslutade kvällen i Jossans otroligt sköna säng. Åkte hem till byn när jag vaknade för att jobba.
*
Nästa helg väntas festligheter igen då både faster och kompis fyller år. Ikväll ska jag bara ta det lugnt och kika tv, den nya serien Kontoret börjar ikväll. :)
*
(lite dåliga mobilbilder)

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort