Tisdag 20:37

Sitcom-tisdag ikväll, underbart! The big bang theory, Suburgatory, Happy endings och Mike & Molly. :) Jaha vad har hänt sen sist då? Jag jobbade min sista dag på dagis idag, när jag kommer dit är det jättekallt inomhus. Det visar sig att någonting har gått sönder och vi fick skicka hem alla barnen. Helgen hann jag vara till Jokkmokk, eller frysmokk som min kära kompis sade. Det var kallt så ini helvete men man är väl varmblodig. ;) Var en helt okej kväll! Söndagen var otroligt skön iallafall. Drack kaffe i Åsas nya bo, åt middag på nittaya och sen bäddade jag och Pernilla ner oss i soffan och kollade Shrek 3 med massa gosaker.
-
Imorgon har jag faktiskt en ledig dag och då hoppas jag att det är jättekallt så att man får stanna inomhus under täcket framför en film! Ska rasta grannens hund också för hon får vara inomhus då hon inte har någon värme i sin koja. :) På tal om något helt annat så kommer min födelsedag spenderas på annan ort, mihihi. Lite bilder kommer nedan från mina senaste dagar.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort