Torsdag 15:00

Vilken underbar dag idag! Den har hittills varit helt perfekt. Otroligt skönt väder och hundar som faktiskt skött sig bra. Började med att jag jobbade till 12:00. Efter jobbet släppte jag ut hundarna så de fick vara lösa medans jag skottade gården. Sedan gick vi ut på en långpromenad. När vi kom hem igen så fick hundarna vara lösa ett tag, satte Akke att tugga på ett ben så han höll sig sysselsatt och jag och Meija satt på altanen på en fårfäll och myste. Imorgon är det fredag och jag ska till P-vaara och jobba på dagiset några timmar, ska bli kul att träffa barnen igen! :) Nu ska jag kolla tv och kanske ta en liten tupplur, till middag blir det köttsoppa. Underbart.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort