Lördag 15:08

Klockan ringde 07:15 imorse och då var jag och förde bilen och telefonen till jobbet, har nämligen haft beredskapen. Efter det åkte jag hem och sov fram till tolv ungefär då jag klev upp och åt godaste frukosten bestående av bacon, två rostade mackor med skinka och apelsinjuice. Såå gott!! Skulle ut på promenad så satte så att Alexandras spanien-spellista var available offline. Så när jag gick där och lyssnade på alla dessa låtar så började jag tänka på alla sjuka danser vi kört på dansgolvet i Spanien. Isborren, snöskottning, solen, the running man, pimpling, pingu o.s.v. Haha ja vad sjukt egentligen, men kuuul! :)
-
Var iallafall väldigt kallt ute på promenaden, huuuaa. Ska hjälpa till med maten nu, eller iallafall göra salladen, och sen ska jag basta innan vi åker och hälsar på hos min faster.
Värmer upp inför kvällen med isborren

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort