Måndag 22:32

Idag var jag till stan en sväng, hämtade kakel som pappa har beställt till köket och sen så handlade jag lite nödvändigheter till resan som går av stapeln om 11 dagar. Känns inte alls som det men det kommer väl när man börjar packa :) Nyårsafton var för övrigt lugn och skön, Alexandra kom hit på lördag och åkte hem idag, vi har promenerat, ätit, kollat film, sovit och ätit lite till. Igår kollade vi bridesmaids och den var riktigt rolig faktiskt och idag såg jag Friends with benefits och den var också bra. Ska fixa fika snart och sen ska jag kolla tv, eller film.
Akke

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort