Onsdag 20:58

Sitter redan under täcket, är så himla trött så det ska bli ruskigt skönt att sova. Blev en lång natt, efter elva på kvällen igår åkte jag till stan för bastubad. Låter hel sjukt och jag fattar inte att jag gjorde det men vad fasen, man lever bara en gång och jag började ändå först fem idag. Man får göra lite tokiga saker ibland. :) När jag kom hem från stan strax efter fyra så tog jag det lite lugnt och sen jobbade jag och nu ligger jag som sagt under täcket. Imorgon blir det jäkla packning hela dagen, prova kläder och försöka packa så snålt som möjligt. Min plan är att försöka vara vaken natten mellan torsdag och fredag, men vi ser ju hur det blir med det.

Kommentarer
Pernilla S

vars har du badat bastu?

2012-01-11 @ 23:36:07
Hemsida/blogg: http://pernillaha.blogspot.com

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort