You only live once

Just like the old days, som Pernilla skrev i sin blogg. Var som sagt hos Pernilla igår, först var vi till kiosken och köpte godis och dricka. Sen for vi till henne och drack kaffe och åt vaniljpannacotta innan vi sprang upp för trappen och slängde oss i sofforna för det var dags för, G L A D I A T O R E R N A !! Vad jag älskar det programmet alltså, och killarna... ojoj! ;D hähä. Sist den gick på tv var 2004, sjukt länge sen ju. Nä men det är faktiskt ett riktigt bra program, och man blir ju väldigt taggad på att styrketräna :) Dock skulle jag aldrig i hela mitt liv vela se ut som dom gör, för det är inte sådär jättesnyggt direkt.
-
Funderar på om jag ska följa med familjen och släkten utomlands i sommar, det är faktiskt mysigt med en sådan semester. Förut åkte vi vartannat år men sist vi var utomlands allihopa var 2005 tror jag så det är nog på tiden. Men jag måste se över min ekonomi lite först. Det blir ju ev. två veckor i Alanya i maj och ska jag följa med släkten blir det nog två veckor i juli i Grekland eller Kroatien. För att innan jag dör så ska jag ha åkt med på en familj/släkt semester och man vet ju aldrig när man stänger sina ögon för gott liksom. ;) Har ju ändå ett rätt så värdelöst liv så varför inte åka till värmen om man har chansen.

Kommentarer
Sara

hojj ungjävel,jag vill cokså åka ! Lär mig att spara pengar!

2012-01-08 @ 18:11:44
Hemsida/blogg: http://ssaraebermark.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort