Dra mig upp eller tryck mig djupare ner.

Ibland känner jag bara att jag inte orkar längre, livet kan kännas så fruktansvärt meningslöst. Jag orkar aldrig göra något efter jobbet, kliver upp före fan för att åka till ett jobb som inte ens är kul, ska det verkligen kännas så tungt? Alltid när jag kommer hem från jobbet är jag trött och hungrig. Antingen äter jag och sover sen eller sover och äter sen. Klockan hinner bli så pass mycket att det är dags att sova igen för att återigen gå upp till jobbet. Hemskt nog kan jag sakna hemtjänstjobbet bara för att få jobba skift och få vara hemma mycket mera. Hundarna blir så otroligt åtsidosatta och det får mig att må ännu sämre. Vet inte vad jag skall ta mig till. Over and out, godjävlanatt.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort