Kusinträff

Igår hade vi en liten kusinfest vilket alltid är lika trevligt. Vi började högst uppe i Malmberget hos Mathilda där vi grillade och drack. Spelade "med andra ord" vi brudar tog hem segern! Vi drog oss sedan vidare till Alla Tiders där det var väldigt mycket folk, till slut fann vi ett bord. När de stängde så gick alla vidare till Nex där det också var en del folk. Har haft roligare utgångar, men det var iallafall trevligt att få hänga med kusinerna :)
-
Somnade i Johannas soffa och på morgonen har jag, Johanna och Mathilda suttit ute på balkongen i solen och ätit frukost och surrat. Mysigt! Sen åkte jag, David och Johanna till byn och väl här har jag varit ute i kanonvädret och kastat boll med Akke och duschat båda hundarna. Inte så populärt men det måste göras iallafall en gång per år typ. Imorgon väntas jobb vilket känns tungt, men bara fem dagar och sedan får jag spendera en vecka på Grekland! Underbart. Tack för mig, hej.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort