Torsdag 14:18

Snart har även denna dagen lidit till ett slut och det är bara en jobbdag kvar, dock är det en fredag och den 13:e så man ska väl inte säga alltför mycket.  Ser så fram emot denna resa, jag gillar att vara med min släkt och än bättre att åka utomlands med dom! Det är så mysigt! Sist vi var utomlands tillsammans var jag bara 13 år. Nä så det blir nog förhoppnigsvis riktigt kul och trevligt :) Coolt att besöka ett nytt land också!
-
Som vanligt måste hundarna pussas hejdå också, men men det är ju bara en vecka denna gången. Min farbror ska jag hand om vovvarna men destomer rastning kommer de ju inte få, så jag gissar att det kommer vänta en galen och rastlös herre när vi kommer hem! Meija tycker säkert bara att det är skönt :)
-
Ikväll tänkte jag hänga med mina kusiner Svanhem, vi tänkte kika någon film och äta något gott. Ska nog ta Akke till en inhängnad också och kasta boll och träna lite allmänt med honom, lite kvalitetstid sådär. Visst går det ju hemma också men då tar det väl inte länge innan han är hos grannen, han är inte så lydig min vän :)

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort