Torsdag 20 juni

Midsommar närmar sig med stormsteg och det ska bli såå roligt, bröllop står på schemat hela dagen! Skall bli kul att klä upp sig och äta gott och träffa massor med folk, hoppas på en mycket trevlig dag och kväll. Bekanta har tagit sig till byn från Stockholm och idag anländer min farbror från Dalarna, det är det som är så mysigt med sommaren. :)

Annars rullar allt på som vanligt. Jag jobbar ute i Aitik på ett kontor men snart tar jag mig an ett till uppdrag, städning i våra lokaler. Träffade min älskade kusin för några dagar sen, träffar henne så sällan även fast hon bor i stan. Som vanligt blir det surrsurrsurr, både gott och ont. Igår var jag ute och gick med Akke, Meija och Pernilla och som vanligt när det kommer hanhundar får Akke psykdamp och jag blir lika arg även fast jag kanske borde ignonera han. Jag vet inte, han är ett hopplöst fall.

Idag ska jag shoppa kläder med Jens och sen ska jag hem och ska ta mig tusan vara i säng klockan nio, är alltid så himla trött på jobbet. På lördag ska vi grilla, blir som en liten släktträff så det blir nog kul. Nu ska jag fortsätta jobba på!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort