Tre veckor senare...

Jag har varit glad, jag har varit ledsen, jag har varit arg, jag har varit jätteglad, jag har varit nöjd, jag har njutit, jag har varit förbannad, jag har varit stolt, jag har saknat, jag har varit irriterad, jag har varit äcklad, jag har varit trött.
-
Just nu sitter jag hemma i soffan, imorgon är jag äntligen ledig efter att ha jobbat hela veckan. Tre dagar på dagis och en dag på hemtjänsten. Jag gillar att vara på dagis, såå mycket bättre än mitt andra jobb. Men jag håller på att försöka ordna nytt jobb, ska bara få lite bättre självförtroende och ta tummen ur arslet. Är så feg och blyg för något nytt, det är väl det. Men det skadar ju aldrig att prova.
-
Imorgon skall jag åka till stan för på lördag ska jag tydligen åka dundret runt, tre mil på längdskidor. Herregu säger jag redan nu. Men allt ska man ju prova innan man dör. Mina motton i livet, prova allt man får chansen till innan man dör och så länge saker och ting inte tar död på en så är det ingen fara. Nä men tungt kommer det säkerligen bli men förhoppningsvis så skiner solen fast garanterat kommer den inte att göra det.
-
Nu ska jag fixa något kvällsfika innan jag går och lägger mig. Imorgon ska jag sova så länge jag bara kan, fast säkert kommer någon att ringa, eller smsa eller så plingar wordfeud. Alltid är det någonting av det. Sen ska jag äta frukost, vara ut med Akke eller Meija (Meija löper så vi har särat på dom) och sedan packa väskan och åka till stan.
-
Puss och Kram





Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort