Majmånad

Maj har äntligen kommit och det är lika med min 20-årsdag och två veckor i Spanien. Känns helsjukt att jag på fredagkväll somnar i ett annat land. Har så gott som packat klart och varje gång gruvar jag mig över hur mycket väskan väger men nu med endast "toagrejjer" kvar att slänga i så väger den endast 14kg. Har alltså 6kg kvar innan den väger för mycket, ska väl fylla de sista kilona med mat hade jag tänkt.
-
Jobbar ju numera åt Adecco, iallafall i några månader. Har hittills bara varit på min mors jobb och på ett repstopp. Känns väldigt skönt att slippa jobba åt hemtjänsten för ett tag eller aldrig mer, vem vet?
-
Nu skall jag sova, längtar lite smått till frukosten om jag ska vara ärlig. Har gått och blivit kär fakiskt, i äggröra och bacon. Toppar det med ett glas apelsinjuice, otroligt gott, lättlagat och lättätet. Letar även en bil för fullt, är väldigt väldigt sugen på en Mazda 323 men vi får helt enkelt se vad som sker.
Åkte en sista tur på skotern och åt en sista souvas i lördags.
Dock var vädret inte lika vackert som på bilden.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort