Måndag 14:41

Snart är denna dag slut, så himla skönt det ska bli. Ungefär halva dagen har känts pissjobbig, men det är bara att ta nya tag. Helgen har vart bra. Fredagen var jag hemma och kollade x-factor och åt lite chirre. På lördag blev det tidig uppstigning för att åka till Luleå, hittade inte alls mycket. Ett par jeans och underkläder bara. Så därför klickade jag hem lite saker idag, bl.a.två stickade tröjor från H&M och ett par leggings. Även en bh och sockar från gina tricot. På kvällen blev det utgång i Gällivare, var först med mina kusiner vilket var väldigt trevligt och sedan bar det iväg till krogen och det var också mycket trevligt. Söndagen var ganska tung men bättrades upp till kvällen. Nu väntas fyra dagar till jobb innan det återigen är helg. Helgen kommer nog bli lugn, blir att vara hemma och fira min kusins pappa. Nåja det gör inte mig någonting, halloween är ändå inget kul tycker jag. Nu ska jag kämpa på dom här sista minutrarna, ciaaaooo.
 

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort