Augusti

Har precis haft min första jobbvecka efter semestern och det gick bra, var ändå ganska kul att träffa alla igen. Men fick ett tråkigt besked i veckan och det är att vi bara kommer få vara på aimpoint augusti ut, känns sjukt jävla tråkigt! Oroar mig som fan över vart jag kommer hamna efter det.

Här hemma är det väl sådär. Meija mår nog inte riktigt bra, hon har flera gånger spytt på promenaderna och i veckan hade hon vinglat och fallit ihop så dom hade fått hämta en bil och kört hem henne. Igår när jag kom till byn såg jag att hon hade massa gegga i näsan, som snor och snorkråkor och det låter som att hon är täppt i näsan. Tog tempen men den visade normalt. Måste kanske bli ett samtal till veterinären.

Idag ska jag på 20årsfest hos Ylva så ska åka till stan på några timmar. Hoppas det blir en himla kul kväll.


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort