Lista och bilder om år 2013.

Gjorde du något 2013 som du aldrig gjort förut?
Nä inget speciellt iallafall, typ flög av Grimnir för första gången haha.

Genomdrev du någon stor förändring?
Att få en egen lägenhet är väl en förändring. 

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej.

Vilket datum från år 2013 kommer du alltid att minnas?
Tisdag den 20e augusti 2013 kommer jag aldrig glömma. 

Dog någon som stod dig nära?
Våran fina hund tog sitt sist andetag. 

Vilka länder besökte du?
Grekland och Finland.

Bästa köpet?
Typ tapeter till mitt sovrum.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jo när topbostäder ringde och sa att vi fick lägenheten som vi var och kollade på.

Saknar du något från år 2013 som du vill ha år 2014?
Nej vill att mitt liv ska fortsätta precis som det är nu.

Vad önskar du att du gjort mer?
Sparat pengar, haha. Umgåtts mer med Meija hennes sista vecka. Rört på mig mer typ. 

Vad önskar du att du gjort mindre?
Inget speciellt. 

Favoritprogram på TV?
Greys Anatomy, Paradise Hotel.

Bästa boken du läste i år?
50 shades of Grey.

Största musikaliska upptäckten?
Ingen.

Vad var din största framgång på jobbet 2013?
Alltså inte vet jag. Kan väl iallafall säga att jag jag hade världens bästa jobb på aimpoint med världens bästa jobbarkompisar.

Största framgång på det privata planet?
Kanske att jag vågat mer.

Största misstaget?
Alltså ingen aning.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och måste jag väl säga. Det tog hårt på mig när Meija lämnade oss och det är fortfarande sjukt tungt, men samtidigt kom "han" in i mitt liv och gör mig väldigt glad så det är jag tacksam för. 

Vad spenderade du mest pengar på?
Mat, krogen, resa, möbler. 

Något du önskade dig och fick?
Lite kärlek haha.

Något du önskade dig och inte fick?
Nää.

Vad gjorde du på din födelsedag 2013?
Bjöd släkt och vänner på tårta och paj här i min lägenhet.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja om jag fått vara kvar på aimpoint.

Vad fick dig att må bra?
Hundarna, familj, vänner.

Vem saknade du?
Ingen. 

De bästa nya människorna du träffade?
Tommy, Carro, Nicke, Jonthe.

Mest stolt över?
Inget speciellt. 

Högsta önskan just nu?
Att allt fortsätter precis som det är nu, och att jag får börja jobba på aimpoint igen. Då skulle allt kännas perfekt. 

Vad tänker du göra annorlunda nästa år?
Försöka att inte slösa så mycket pengar, sluta bli röd i ansiktet och kanske tillbringa nån minut på gymmet.


















Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort