Framtiden är oviss

Igår fick jag vårkänslor, ja wierd va? Det är ju bara februari. Men jag satt här i stolen på jobbet, tittade ut genom fönstret och solen lös så vackert. På radion spelades "Drive By" av Train. En väldigt skön känsla. Var ju till Alexandra igår och dom hade det verkligen fint, önskar att jag också hade råd att bo där men än har man ju inte hittat något toppenjobb med superlön :) Vet förresten inte riktigt hur det blir med jobbet framöver, eftersom företaget som jag är uthyrd till ska bort från Aitik så vet jag inte hur det blir med mig. Två veckor till blir jag här iallafall. Spännandeee, eller så inte. Jag vet inte. Nu jobba så att dagen tar slut någongång.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort