Så var det dags för en ny vecka

Sist jag var på jobbet var i måndags så det kommer bli tungt att stiga upp imorgon. Efter jobbet skall jag åka till Gällivare för att äta med tjejerna och kolla in Alexandras nya hem. Det ser jag fram emot :) Igår var jag chaufför åt mamma som har varit på 50årsfest i Ullatti så jag skjutsade dit henne och sen hämtade jag hem henne på natten. Lagade dragonbiffar och hemmagjord potatismos till middag med Jenny igår och så gjorde jag även en liten efterrätt, chokladmousse med smak av kaffe. Idag har jag skottat snö, fy vad less jag är på snö även fast jag inte behövt skotta så många gånger. Gav ben åt hundarna så dom kunde vara lösa, vågar inte ha Akke osysselsatt för då sticker han väl iväg och äter upp något eller någon. Sedan har vi varit till moster i Markitta och grattat henne, där var även Svante och Hilma så det blev lite bus. Nu ska jag sova och förhoppningsvis vakna upp till en bra dag. Gonatt :)


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort