Friday im in loooove

Fredag, känns lugnt på jobbet än så länge men det kan ju också vara lugnet före stormen. Helgen är inte planerad på något vis. Åker kanske in till stan imorgon för att åka skidor med Jossan, isåfall får Meija följa med. Veckan har vart som vilken annan vecka som helst, jobbat, ätit, promenerat, sovit. Bokade frissatid så ska dit nästa vecka och färga och toppa. Vill gå ut men fanns ingen annons i kometen om någon krog, och man vill ju inte chansa!! Jaja jag sparar ju pengar men då sitter jag ju bara hemma och ruttnar istället. Fast det kanske man måste göra ibland.
 
Igår åkte jag buss hem men den fastnade i diket med ena däcket så vi satt fast i sakajärvi i 1 timme och typ 20 minuter innan vi kunde åka vidare hem. Hann komma två små söta hästar dit som vi klappade på. Islandshästar är ju så himla vackra och mysiga!!:) 
 
Har hittat massa fint på lagerhaus som jag vill ha men som jag kan beställa först då jag flyttar, hoppas deras webbshop fortfarande finns kvar då... glas, koppar, tallrikar, vaser, ljus ooooooosv. Dom har verkligen kanongrejer till ett väldigt bra pris! Längtar verkligen till att köpa och laga min egen mat, kunna träffa mina vänner ofta, ha alla saker som jag vill, sova och vakna upp med vovvarna, vara bakis hemma för en gångs skull ooooosv. Har även hittat lite på gina tricots hemsida, rensade min garderob i veckan så jag måste ju fylla på den lite mer. Pengar borde växa på träd. Har lust att beställa hem prylar så jag kan göra fina naglar. Och ett sele till Akke hade suttit fint.
 
 

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort