Julimånad

Piteå har kommit och gått. Var himla skönt att vara där och gäststugan var riktigt mysig! Blev fotbollstittande, shopping och lite fest. Myggfritt var de också, fyfasen vad skönt alltså!!

Annars här hemma har det väl inte hänt alldeles för mycket. Jobbat och städat ungefär. Min telefon som varit på service har kommit tillbaka så få se hur länge den tänker fungera. Nu är jag i byn och idag har vi varit till Pajala marknad. Redan söndag imorgon men bara en veckas jobb sen är jag ledig i hela fyra veckor, sweeeet. En vecka på Rhodos och tre veckors byahäng med undantag för utgångar i stan och ev P-vaara. Nu ska jag äta kvällsfika, hejhåååå


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort