Piteyo

Sedan sist har det väl inte hänt alldeles för mycket. Det har varit midnightsunmeet och det var kul, förfest med massa kusiner och sen vidare till nunis. Midsommar var jag i byn, väldigt skönt. Systerhäng, hundpromenader och middag med släkten. Imorgon åker jag och Pernilla till Piteå och där blir vi till söndag. Ska bli skönt och roligt att komma iväg! Vi ska bo hos Josefine i en söt liten stuga som dom har på gården. Piteå summer games är ju också så nog blir det att kolla när syster spelar fotboll! Har även lovat henne att köpa shorts för hon städade min lägenhet efter att jag haft fest. Och om två veckor och tre dagar åker vi till Rhodos, weeeeho.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort