Toppenvecka

Så har en helt fantastisk vecka kommit till ett slut! För det första har det varit kanonväder, varje rast på jobbet har vi suttit ute och bara solat, skrattat och haft lite vattenkrig. På torsdagen slutade jag lite tidigare så jag kunde åka till byn och vara med Johanna och valparna. Det var så himla mysigt :) Jag har även hunnit med tre ridturer på Grimnir och invigt min elgrill som jag fick av bror i present. Igår var det fest och det var riktigt kul! Jag, Jossan och Pernilla var här hemma hos mig och drack och spelade musik. Sen for vi på Olles där det var helt okej med folk. Vart en liten efterfest också vilket inte är helt vanligt. Var ganska kass imorse så jag knatade till Pernilla och sov innan vi hämtade miniskrov från MD'S och sen har vi bara bakishängt. Ligger just nu och kollar "Skärgårdsdoktorn" men måste snart bege mig mot sängen. Tack för allt!


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort