Lördagen den 18e maj

Idag har jag och Jenny varit till markitta för att titta hur min kusin Johanna har det i sin nya stuga, den är inte klar än men det kommer nog bli riktigt bra och mysigt. Sen gick vi och tittade på två hästar som finns där i byn, en av dom är en arbetshäst och den var helt galet stor! Inte alls som den lilla islänning jag brukar rida. Efter det sa vi hej till våran moster innan vi åkte tillbaka till våran by. Gick ut med hundarna en sväng, hälsade på lilla Svante som kastade grus på sin moffa och sedan åt vi grillat till middag. Så gott! Efter middagen blev det lite tårta och sen en kort cykeltur med Akke. Nu kikar jag Eurovision och hoppas att Robin tar hem alltihop. Å justja, Sverige i VMfinal! Hoppas det går vägen imorgon för dom.


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort