Lugn vecka

Repstoppet det tog slut den där onsdagen! Jag och Jenny hämtade pizza från manuella och myste framför idol, riktigt skön kväll. Sen dess har jag varit i byn typ. Festade lite på lördagen med Carro, vi förfestade i hennes otroligt mysiga lilla etta och sen gick vi till Olles, en helt okej kväll! 

Har vart ledig typ hela veckan. Onsdagen var jag på en SAFE-utbildning som gema hade. Idag åkte jag till aitik och jobbade för TN-bygg. Annars har jag stampat runt här hemma, promenerat med Akke, Miira och Tindra, saknat Meija, lagat mat, städat lite, kollat andra avenyn. 

Ihelg blir det nog en sväng till Ikea och så ska jag på 50årsfest. Men innan fredagen är slut ska vi slänga in Akke i duschen. 










Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort